14 november 2012

Door:

Categorieën: Nieuws, Overige

Internationaal concours Indoor Twente en Enschede Promotie zijn een samenwerking aangegaan! Enschede Promotie verkoopt op Indoor Twente (28 november t/m 9 december) officiële 3FM Serious Request merchandise artikelen, waarbij de hele opbrengt ten goede komt aan de stille ramp die dit jaar centraal staat: babysterfte.

Indoor Twente ondersteunt dit initiatief en heeft een standruimte en reclamebord ter beschikking gesteld voor Enschede Promotie. In ruil daarvoor zorgt Enschede Promotie, vanuit haar eigen middelen, voor extra promotie van het evenement Indoor Twente. Het Glazen Huis van 3FM Serious Request staat van 18 t/m 24 december op de Oude Markt. Enschede Promotie voert, vanuit de stad en in afstemming met 3FM en het Rode Kruis, de projectleiding en centrale coördinatie over 3FM Serious Request in Enschede.

Over 3FM Serious Request
Met 3FM Serious Request zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de kerstdagen sluiten drie DJ’s van 3FM zich zes dagen lang op in een glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio en televisie en zijn online te volgen. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over de actie. In 2011 stond het Glazen Huis in Leiden en werd € 8.621.004 opgehaald.

Kijk voor meer informatie over Indoor Twente op www.indoortwente.nl.

Kijk voor meer informatie over 3FM Serious Request in Enschede op www.enschede.nu/seriousrequest.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *